پودر پسته به عنوان پودر لاغری در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد

زمانی که کوسیرو شروع به تبلیغ پودر پسته کرد، کشاورزان بسیار بدبین بودند. لادیسلائو لوپز، شریک‌کار در سال 1993 در ال چاپاریلو شروع به کار کرد و شگفتی‌اش را با دیدن محصولات این مهندس به یاد می‌آورد.

محقق پوشه ای را با پاسخ های غیرعادی نشان می دهد که به دست آورده است. آنها موشک هایی هستند که از ایران آیت الله خمینی، عراق صدام حسین، سوریه حافظ اسد به سیوداد رئال می رسند.

کوسیرو، به زبان انگلیسی پایه، از همکاران ناشناخته کشورهایی با آب و هوای مشابه اطلاعات محصول را درخواست کرد. گاهی علاوه بر پاسخ های محبت آمیز کتبی، غنچه های پسته را که در کاغذ خیس پیچیده شده بودند دریافت می کرد. او به یاد می‌آورد: «وقتی پیوندها کار می‌کرد، ما یک مهمانی می‌گرفتیم.

او یک دهه در این سرزمین بایر سیوداد رئال «در تنهایی و سکوت» کار کرد. «کاملاً کیشوستیک بود. من ده سال تنها بودم، کاملاً تنها، اینجا با پسته». این مهندس و تیم کوچکش، پس از آزمایش‌های ناموفق فراوان، به یک فرمول جادویی دست یافتند.

از تنه درخت بومی، کورنیکابرا، برای پیوند موفق‌ترین گونه‌های ایرانی بر روی آن استفاده کنید. آن تنه های اسپانیایی با شاخه های ایرانی می توانند در هر هکتار زمین دیم سالانه تا یک تن پسته تولید کنند که به قیمت آخرین برداشت حدود 6000 یورو ارزش دارد. آنها از حاشیه سود ناشناخته هستند.

کوسیرو که در آن زمان مرد جوانی بود که اخیراً در ال چاپاریلو استخدام شده بود، در سال 1986 مأمور شد تا جایگزین هایی برای محصولات سنتی کاستیا-لامانچا بیابد. او به یاد می آورد: «سال اولی که خودم را وقف ارسال نامه به همه جا کردم.

«فکر می‌کردم او دیوانه است. در عمرم پسته ندیده بودم.» در آن سال‌های اولیه، این مرکز عمومی تصمیم گرفت تا جوانه‌های گونه‌های پسته ایرانی را به هر کسی که می‌خواهد بدهد.

بسیاری از شجاعانی که جهش کردند طلا ساختند. اکنون، کوسیرو با تأسف، مؤسسه عمومی در پس‌زمینه قرار دارد و تعداد انگشت شماری از شرکت‌های بزرگ زمام این بخش را در دست گرفته‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.