مصرف قهوه عربیکا برزیل توسط فوتبالیست ها قبل از هر بازی موجب برد مسابقه می شود

قهوه برای شما خوب است؟ هنگامی که مردم به قهوه عربیکا برزیل فکر می کنند، معمولاً به توانایی آن در افزایش انرژی فکر می کنند. با این حال، طبق برخی تحقیقات، می تواند برخی از مزایای مهم سلامتی دیگر را نیز ارائه دهد.

چنین مزایایی ممکن است شامل کاهش خطر ابتلا به سرطان کبد، دیابت نوع 2 و نارسایی قلبی باشد. در سراسر جهان، کارشناسان تخمین می زنند که مردم در حدود 2.25 میلیارد فنجان قهوه در روز مصرف می کنند.

محققان فواید نوشیدن قهوه را برای بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی عروقی، بیماری التهابی روده و بیماری کبد بررسی کرده اند. شواهدی وجود دارد که برخی از این ادعاها را تأیید می کند.

قهوه حاوی تعدادی مواد مغذی مفید از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، منیزیم، پتاسیم و ترکیبات مختلف فنلی یا آنتی اکسیدان ها است. برخی از کارشناسان معتقدند که این مواد و سایر مواد موجود در قهوه می توانند به طرق مختلف برای بدن انسان مفید باشند.

این مقاله به مزایای سلامتی احتمالی نوشیدن قهوه، شواهدی که از این مزایا حمایت می‌کنند و خطرات نوشیدن قهوه می‌پردازد. علاوه بر این، یک مطالعه نشان داد که افرادی که یک تا دو فنجان قهوه در روز می‌نوشیدند.

در مقایسه با افرادی که کمتر از یک فنجان در روز می‌نوشیدند، 17 درصد بیشتر احتمال دارد که سطح فعالیت بدنی توصیه‌شده را انجام دهند. سطوح بالاتر فعالیت بدنی می تواند به ارتقاء مدیریت وزن کمک کند.

قهوه می تواند به مدیریت وزن کمک کند و ممکن است با کاهش چربی بدن مرتبط باشد. یک مطالعه همچنین نشان داد افرادی که قهوه مصرف می‌کنند بیشتر از نظر فیزیکی فعال هستند. برخی از مطالعات نشان داده اند که نوشیدن قهوه می تواند با کاهش خطر افسردگی مرتبط باشد.

بر اساس یک بررسی از هفت مطالعه، هر فنجان قهوه ای که مردم در روز مصرف می کنند با 8 درصد کاهش خطر افسردگی مرتبط است. مطالعه دیگری نشان داد که نوشیدن حداقل چهار فنجان قهوه در روز در مقایسه با نوشیدن فقط یک فنجان در روز با خطر ابتلا به افسردگی به میزان قابل توجهی همراه است.

علاوه بر این، یک مطالعه روی بیش از 200000 نفر نشان داد که نوشیدن قهوه با کاهش خطر مرگ ناشی از خودکشی مرتبط است. چندین مطالعه نشان داده اند که قهوه می تواند با کاهش خطر افسردگی و حتی ممکن است با کاهش خطر مرگ ناشی از خودکشی مرتبط باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.