از رب گوجه زشک می توان به عنوان کرم مرطوب کننده استفاده کرد

در روسیه، محصولات بر اساس GOST یا TU تولید می شوند. GOST به وضوح مشخص می کند که کدام محصول رب گوجه فرنگی نامیده می شود و چه ویژگی هایی دارد. اگر رب گوجه فرنگی بر اساس TU تولید شود.

اغلب از نظر ویژگی های مصرف کننده بدتر از آن است که طبق GOST تولید می شود، یا حاوی موادی است که نباید در رب گوجه فرنگی تولید شده طبق GOST باشد، به عنوان مثال، نگهدارنده ها، نشاسته، رنگ‌ها، طعم‌ها و غیره، مدیر تبلیغات و روابط عمومی فروش و بازاریابی، استدلال‌های خود را بیان می‌کند.

ضمن اینکه نباید فراموش کرد که رب گوجه زشک صادراتی بر اساس اسناد نظارتی کشور مبدا تولید می‌شود. کالاها: “اگر محصول در کشورهای مستقل مشترک المنافع تولید می شود، بسته بندی ممکن است سند نظارتی اتخاذ شده در کشور تولید کننده را نشان دهد و برای سایر کشورها سند نظارتی به هیچ وجه نشان داده نشده است.

در این مورد، باید ترکیب محصول روی برچسب را به دقت مطالعه کنید. متاسفانه، مشتری نهایی اغلب تفاوت را نمی بیند، اما تفاوت بین رب گوجه فرنگی تولید شده طبق GOST و رب تولید شده طبق TU در درصد مواد جامد نهفته است.

چه چیزی باید در رب گوجه فرنگی باشد؟ ناتالیا بولسوویچ، مدیر منطقه ای گاما پلاس، “مواد تشکیل دهنده” را به گفتگو اضافه می کند. واقعیت این است که GOST در واقع تنها یک استاندارد در فناوری ساخت رب گوجه فرنگی است.

با این حال، این به هیچ وجه به این معنی نیست که محصول تولید شده طبق GOST از نظر طعم و ویژگی های مصرف کننده بهتر از محصول تولید شده بر اساس مشخصات فنی خواهد بود. ما در درجه اول بر مشتریان نهایی خود و بر این اساس، بر بهبود خواص مصرف کننده گوجه فرنگی تمرکز می کنیم

زیرا ماکارونی هنوز یک محصول نیمه تمام برای تهیه محصولات دیگر است: آنها کمتر پخته می شوند، بیشتر آماده می خورند. النا لبدوا، مدیر بازرگانی گروه تجارت مواد غذایی می گوید: علاوه بر این، محصولات گوجه فرنگی وارداتی در اینجا از ایران، ترکیه، ایتالیا – استفاده می شود، اما هیچ اعتمادی به کیفیت روسی وجود ندارد.

یوری تیموشچنکو، مدیر فروش توگروس می گوید: «بخش HoReCa در حال حرکت است و دائما در حال تکامل است. اما اینکه آیا خود شرکت ها در این راستا توسعه خواهند یافت یا خیر، یک سوال باز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.