گل محمدی در کاشان موجب خواب آلودگی مردم شهر شد

این مقایسه بر اساس یک دسته گل محمدی در کاشان از 10 گل کوچک یا 3 گل بزرگ است. امتیاز آب و هوا به میزان CO2 منتشر شده توسط گل ها در هوا می پردازد.

تأثیر آفت کش ها و مصرف آب هنوز در این مقایسه در نظر گرفته نشده است زیرا هنوز اطلاعات کافی در این مورد شناخته نشده است.

میزان انرژی مورد نیاز برای رشد گل ها بستگی به فصل دارد. در زمستان انرژی بیشتری مورد نیاز است و گلها معمولاً از گلخانه گرم شده یا از آفریقا می آیند.

برای آب و هوا بهتر است از گل‌هایی که در گلخانه گرم شده یا با هواپیما به داخل می‌روند خودداری کنید. در زمستان، لاله بهترین امتیاز را برای آب و هوا دارد.

در بقیه ایام سال، انواع مختلف گل نیز در بیرون در مزارع هلندی رشد می کنند. هنگامی که آنها در فصل هستند، گل آفتابگردان هلندی، گلایول، میله طلایی، زنبق و گل داوودی امتیاز خوبی برای آب و هوا دارند.

مخصوصاً در تابستان شما انتخاب های زیادی از گل ها مانند مانتو زنانه، کلمبین، شیرین ویلیام، آستر، گل ذرت، گل محمدی، گل زنگوله و غیره دارید.

بنابراین اگر می‌خواهید آب و هوا را در نظر بگیرید، در تمام طول سال می‌توانید انتخاب کنید. تأثیر آب و هوای گرمایش و حمل و نقل گلخانه تنها مشکل در کشت گل و گیاهان گلدانی نیست.

آفت کش ها، مصرف آب و کود دامی نیز مشکلات زیست محیطی ایجاد می کنند. تحقیقات در مورد این مشکلات در پرورش گل در حال انجام است.

اما هنوز اطلاعات کمی در مورد تفاوت بین گونه های گل وجود دارد. اطلاعات کمی در مورد کودهایی که در آب های زیرزمینی، خندق ها و رودخانه ها ختم می شوند.

در مورد کمبود آب وجود دارد. آفت کش های زیادی در پرورش برخی گل ها استفاده می شود. کار بدون آفت کش در گلکاری اغلب حتی دشوارتر از غذا است.

نه تنها گل، بلکه کل گیاه نیز باید خوب به نظر برسد. و برای صادرات ممکن است هیچ حشره ای روی گیاهان وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال، با سبزیجات، فقط گوجه فرنگی باید خوب به نظر برسد، اما گیاه گوجه فرنگی ممکن است لکه هایی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.