خرما خشک صادراتی موجب اختلاف بین دو کشور شد

اگر چه خرما خشک صادراتی سرشار از ویتامین های گروه B است، اما مانند سایر گیاهان حاوی ویتامین B12 نیست. افرادی که در رژیم غذایی خود منیزیم کافی دریافت می کنند.

تراکم استخوان بهتری نسبت به افرادی که دچار کمبود هستند، دارند. بسیاری از مردم، به ویژه نوجوانان و افراد بالای 70 سال، منیزیم کافی دریافت نمی کنند.

خرما منبع غنی منیزیم است و نسبت به بسیاری از غذاهای گیاهی کلسیم بیشتری دارد. ترکیب این دو ماده معدنی می تواند به جلوگیری از پوکی استخوان و شکستگی کمک کند.

با این حال، بدن برای استفاده از کلسیم به ویتامین D نیاز دارد. خرما منبع قابل توجهی از این ویتامین نیست، بنابراین باید آن را از منابع دیگر دریافت کنید.خرما به سلامت مغز کمک می کند.

یکی از فوایدخرما این است که سرشار از ویتامین های گروه B به ویژه تیامین و اسید فولیک است. ویتامین های B برای عملکرد صحیح مغز و سلامت دستگاه گوارش ضروری هستند.

این ویتامین ها محلول در آب هستند و در بدن ذخیره نمی شوند. بنابراین، شما باید بتوانید به اندازه کافی ویتامین B را در رژیم غذایی خود بدون استفاده از مکمل ها دریافت کنید.

تمر هندی ممکن است بروز سرطان را کاهش دهد. خرما سرشار از مواد شیمیایی گیاهی از جمله بتاکاروتن است.

مملو از آنتی اکسیدان هایی است که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. این آنتی اکسیدان ها می توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند و از آسیب رادیکال های آزاد به DNA سلول جلوگیری کنند.

دانشمندان بر این باورند که بسیاری از سرطان ها با آسیب DNA شروع می شوند.خرما سلامت بافت ها را ارتقا می دهد.

خرما حاوی مقادیر قابل توجهی از تمام اسیدهای آمینه ضروری به جز تریپتوفان است که سلامت بافت ها را ارتقا می دهد.

اسیدهای آمینه، بلوک های سازنده پروتئین، برای رشد و ترمیم بافت های بدن ضروری هستند. بدن نمی تواند این اسیدها را بسازد.

بنابراین افراد باید آنها را از غذا دریافت کنند. با این حال، محققان مطمئن نیستند که بدن چقدر می تواند تمام مواد مغذی موجود در خرما را جذب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.