زنی با استفاده از روغن حیوانی گوسفندی ماسک مو تهیه کرد

اسیدهای چرب تشکیل دهنده روغن حیوانی گوسفندی به طور کلی اسیدهای چرب اشباع  و غیر اشباع هستند. غیر اشباع به نوبه خود می تواند تک غیراشباع یا چند غیر اشباع باشد.  از نظر کاربرد تغذیه ای، PUFA به نوبه خود به خانواده یا سری اسیدهای چرب طبقه بندی می شود.

بسیاری از چربی ها و روغن های حیوانی به طور مستقیم یا غیرمستقیم به عنوان مواد تشکیل دهنده در غذاها مصرف می شوند. روغن ها در این نقش چندین هدف را انجام می دهند. برای دادن بافتی شکننده به خمیر،  می توان از آن برای ایجاد چسبندگی کمتر مواد دیگر استفاده کرد.

مرکز مشترک CSIC و دانشگاه لئون، برای بهبود خواص سالم شیر گوسفند، هدفی که از طریق معرفی به رژیم غذایی حیوانات شیر ​​گوسفند به آن دست یافته است، کار می کند. و روغن گوسفند و ریزجلبک های دریایی، که توسط سرویس اطلاعات علمی و اخبار (SINC) جمع آوری شده است.

با این حال، این نوآوری درصد چربی شیر را کاهش می دهد که برای قیمتی که کشاورز برای شیر به دست می آورد تعیین کننده است. اکنون، یک تحقیق جدید که منتشر شده است. هزاران ژن گوسفند را با هدف یافتن کلیدهایی که به ما امکان ترکیب دو جنبه، سلامت و سودآوری را می دهد، تجزیه و تحلیل می کند.

روغن های حیوانی با منشاء زمینی عمدتا حاوی اسیدهای چرب مونوئین هستند.به طور کلی، دو نوع روغن بر اساس منشاء آنها متمایز می شوند: روغن هایی که از دانه ها و/یا میوه های با منشاء خشکی به دست می آیند.

روغن هایی که از سبزیجات (جلبک ها) و حیوانات (گوسفند، سخت پوستان، نرم تنان و پستانداران) منشأ گرفته می شوند. هر دو نوع روغن به طور مساوی از مخلوطی از تری گلیسیریدها تشکیل شده اند که اجزای اصلی آن اسیدهای چرب هستند.

ام امگا از آخرین حرف الفبای یونانی رفته شده است، به این معنی که شمارش اسیدهای چرب از انتهای کربن انتهایی مولکول انجام می شود. روغن‌های حیوانی، گوسفند و ریزجلبک‌ها در جیره گاو باعث افزایش خواص سلامتی شیر گوسفند می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.