سنگ مرمر عباس اباد باعث جنجال در شهر شد

امروز برای شما آخرین مقاله از مجموعه “هر آنچه که باید در مورد سنگ مرمر عباس اباد بدانید” را آماده کرده ایم که در آن مهمترین جنبه های این سنگ طبیعی را با جزئیات هر چه بیشتر ارائه می دهیم.

اگر می‌خواهید مقاله‌های قبلی را مرور کنید، می‌توانید با مراجعه به یکی از صفحات زیر این کار را انجام دهید: : همه چیزهایی که باید در مورد سنگ مرمر بدانید – قسمت اول، همه چیزهایی که باید در مورد سنگ مرمر بدانید.

قسمت دوم و همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید سنگ مرمر قسمت سوم. امروز ما بر نحوه پردازش سنگ مرمر و محل استخراج سنگ مرمر تمرکز خواهیم کرد. اگرچه سنگ مرمر در بسیاری از نقاط جهان یافت می شود.

اما چهار کشور بر تولید سنگ مرمر غالب هستند. ایتالیا پیشرو جهان در تولید سنگ مرمر است. این کشور 20 درصد از سهم سنگ مرمر جهان را در اختیار دارد و سنگ مرمر ایتالیایی به سراسر جهان صادر می شود.

سنگ مرمر ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردار است و اغلب در ساختمان ها، پروژه های معماری و مجسمه سازی استفاده می شود. چین دومین کشور تولید کننده سنگ مرمر است.

16 درصد از سنگ مرمر مورد استفاده در جهان را تولید می کند. هند سومین کشور در فهرست تولیدکنندگان سنگ مرمر است. این شرکت 10 درصد از کل تولید جهان را در اختیار دارد. اسپانیا 6 درصد از سنگ مرمر جهان را تولید می کند. تعداد کل کشورهای دیگر برابر با 48 درصد است.

زره سنگ طبیعی ترجیحی یونانی ها و رومی ها بود و به طور گسترده در آن دوران استفاده می شد. این امر مرمر را به نمادی فرهنگی از ذائقه و سنت های تصفیه شده تبدیل کرد. این سنگ به دلیل نقش های بسیار رنگارنگ، متنوع و منحصر به فرد خود به سنگ تزئینی مورد علاقه نسل های زیادی تبدیل شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.