پد الکلی اریسا مانع بیماری می شود

ساخت یک سری «کاغذ بافتی» مشتق‌شده از بافت‌ها خالص شده به عنوان کنترلی از سوسپانسیون‌های جوهر ذرات ماتریکس خارج سلولی سلول‌زدایی شده که در قالب‌ها ریخته می‌شوند، توضیح داده شده است.

هر نوع پد الکلی اریسا دارای ویژگی های ریزساختاری متمایز و همچنین خواص فیزیکی و مکانیکی است، قادر است تا 300 درصد وزن خود را در مایع جذب کند و از نظر مکانیکی قوی باقی می ماند.

هنگامی که هیدراته می شود. اجازه می دهد تا در صورت نیاز بریده شود، نورد شود، تا شود و بخیه شود. خصوصیات آزمایشگاهی با سلول‌های بنیادی مزانشیمی انسان نشان می‌دهد.

که همه انواع پد الکلی از چسبندگی، زنده ماندن و تکثیر سلول در طول چهار هفته پشتیبانی می‌کنند. کاغذهای بافت از چسبندگی، زنده ماندن و سلامت فولیکول موش در شرایط آزمایشگاهی پشتیبانی می کنند.

همچنین از زنده ماندن و عملکرد هورمونی پستانداران غیرانسانی و بافت های قشر تخمدان زنده حاوی فولیکول انسان به مدت هشت هفته پس از مرگ در شرایط خارج از بدن پشتیبانی می کنند.

“کاغذهای بافتی” را می توان با مواد زیستی مصنوعی و طبیعی اضافه کرد، و همچنین با مواد زیستی پیشرفته و قابل چاپ سه بعدی اخیراً توسعه یافته ادغام شد و یک پلت فرم همه کاره برای ساخت سازه های چند زیستی در آینده فراهم کرد.

مواد زیستی مبتنی بر ماتریکس خارج سلولی  که از بافت‌های سلول‌زدایی به دست می‌آیند، موضوع تحقیقات و توسعه قابل توجهی در سال‌های اخیر بوده‌اند.

بدون سلول، ماتریکس خارج سلولی سلول زدایی شده در درجه اول از پروتئین های ساختاری غیر محلول در آب (کلاژن ها، لامینین ها، الاستین ها و غیره) تشکیل شده است.

اما همچنین می تواند حاوی غلظت های غیر ضروری از عوامل زیست فعال درون زا از جمله فاکتورهای رشد باشد. به دلیل ترکیب و توانایی ذاتی آنها برای القای تشکیل و بازسازی بافت جدید، های مشتق شده است.

پوست انسان و استخوان غیر معدنی در استفاده بالینی موفق برای خیلی سال. این سابقه طولانی و پذیرش توسط پزشکان نشان‌دهنده وعده بیومواد جدید مبتنی بر ECM است.

می‌تواند برای ترمیم یا بازسازی بافت‌ها و اندام‌های آسیب‌دیده، از دست رفته یا ناکارآمد بدون فعال‌سازی پاسخ ایمنی میزبان استفاده شود، یا حتی به عنوان مدل عمل کند.