هنگام خرید مبل به چه نکاتی توجه کنم؟

مبل اسکات Made’s Scott در یک جنس مخملی زیبا، یکی از مبل های مورد علاقه ما است.
با الهام از زیبایی شناسی فوم سرد دهه 60، بالشتک های تقویت کننده جانبی و جزئیات اثاثه یا لوازم داخلی حسی کلاسیک به آن می بخشد، اما عامل برنده واقعی در اینجا این است که نشستن روی آن چقدر راحت است. نتفلیکس پرخوری می کند؟ مشکلی نیست.
برای عملکرد، مبل تخت خواب شو Made’s Haru قابل شکست نیست. کوچک و کاربردی است، به راحتی در گوشه یا کنار اتاق قرار می گیرد و به شما امکان می دهد تا هم صندلی اضافی داشته باشید و هم این امکان را دارید که مهمانان را در صورت باز شدن در تخت خواب روی آن بخوابانید. و برای چشم هم سخت نیست.
انتخاب مبل مناسب یک فرآیند تب سنج جیوه ای تصمیم گیری بی پایان است. از رنگ و متریال گرفته تا اندازه، عملکرد و پیکربندی مبل مورد نظر شما، یک معضل طولانی و اغلب خسته کننده است، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. مخصوصاً وقتی نوبت به اولین، و مسلماً حیاتی‌ترین انتخاب شما می‌رسد.
همیشه مطمئن شوید که مبل راحتی جدید با اندازه مناسب برای فضا می خرید. اگر در حال نقل مکان به خانه هستید و مبل فعلی شما کار نمی کند، آن را بفروشید و نو بخرید. مقیاس مهم ترین عامل است، بنابراین به مبل های دو نفره در مقابل مبل های سه نفره فکر کنید و عمق را نسبت به اندازه اتاق در نظر بگیرید.
از آنجایی که اکثر فروشگاه‌های مبلمان مورد علاقه ما اکنون مبل‌هایی را حمل می‌کنند، مبل‌هایی را که به طور خاص روی مناطقی مانند باغ‌ها یا اتاق‌خواب‌ها متمرکز شده‌اند، کنار بگذارید، شما واقعاً از انتخاب خود ناراحت هستید.
اولین قدم این است که مدل درب و پنجره آهنی شیک بفهمید به دنبال چه نوع قیمتی هستید، با مبل هایی که ما پیدا کرده ایم از گزینه های مقرون به صرفه تر Made و Dunelm گرفته تا سبک های برتر موجود در Bombinate یا Cox & Cox.
اگر سبک، رنگ یا پارچه بسیار خاصی در ذهن دارید، John Lewis & Partners گزینه‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌کند که می‌توانند دنیای متفاوتی را ایجاد کنند، در حالی که اگر می‌خواهید بافت و بیانیه‌ای زیادی داشته باشید، بهتر است توجه خود را روی Soho Home متمرکز کنید. ظاهر به سبک
  • منابع:
    1. The best sofas for binge-watching in comfort and style
  • تبلیغات: 
    1. پخش انجیر خشک در مدیترانه و استرالیا
    2. تهیه سیر ترشی خوشمزه با سیر سفید
    3. استفاده از کود برای رشد چمن مراتع
    4. رموز موفقیت ایلان ماسک لو رفت!