نوعروس ایتالیایی با پالتو چرم زنانه برای خود لباس عروس دوخت

با دمای زیر صفر و تک رقمی در آمریکای شمالی، گرم ماندن سخت است. در این محیط سرد، برای حفظ دمای بدن شما از افت به سطوح هیپوترمی، به چیزی بیش از لایه بندی نیاز است.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده پالتو مردانه اصفهان و فناوری راه‌هایی برای القای فناوری‌هایی در لباس‌هایمان ابداع کرده‌اند که مطمئناً ما را در گرداب قطبی سرحال نگه می‌دارند.

عجیب است که فکر کنیم قیمت پالتو مردانه  می تواند از نظر فناوری آنقدر پیشرفته باشد که در واقع ما را گرم نگه دارد و مبلغ پایینی نیز داشته باشد.

زمانی که به محافظت از خود در برابر هوای سرد فکر می کنیم، معمولاً مانتوها و ژاکت های زمستانی پف کرده به ذهن متبادر می شوند، اما اکنون به نظر می رسد که اگر نگوییم بهتر، یک لایه هم می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

در گذشته گزینه های کمی برای قیمت پالتو پوست گرگ مردانه و نیز بافتنی های لایه بندی شده و لوازم جانبی هوای سردوجود داشت.

ژاکت های ساخته شده از بافتنی Fair Isle که در اوایل قرن بیستم در اسکاتلند ساخته شد، نوعی بافتن دو رشته است که به دلیل حجیم بودن، پارچه ای گرم را ایجاد می کند.

با این حال اگر در هنگام خرید پالتو چرم زنانه ارزان  دقت کنید متوجه می شوید رنگ‌ها و الگوهای مختلفی که به‌طور سنتی روی این ژاکت‌ها دیده می‌شوند، همیشه مد نیستند.

اگر با آخرین ترندها همراه باشید، و حتی ژاکت‌های قدیمی و حجیم ما برای محافظت از ما در برابر عوامل این روزها کافی نیستند.

  • منابع:
    1. The Science of Keeping You Warm
  • تبلیغات: 
    1. کاهش التهاب و واکنش عروقی با مصرف گردو
    2. انجیر به عنوان یک پروبیوتیک عمل می کند
    3. نکاتی در مورد پرورش ماهی و آبزیان
    4. مشخصات یک صندلی خوب از نظر طب