مقدار مصرف مواد شوینده برای شستشوی لباس ها

برای تمیز کردن مؤثر لباس‌هایتان، حداکثر باید از 2 قاشق غذاخوری در هر بار استفاده کنید و این برای بارهای بزرگ با وزن 12 پوند یا بیشتر است.

همانطور که سارا بودگان، نویسنده کارکنان و لیام مک کیب، نویسنده ارشد، در راهنمای ما درباره مواد شوینده بهداشتی خارجی بهترین ماشین لباسشویی می گویند، 1 قاشق غذاخوری برای تمیز کردن کامل یک بار متوسط ​​که معمولاً حدود 8 پوند وزن دارد، کافی است.

و اگر دست‌ها را می‌شویید، سارا توصیه می‌کند که حتی کمتر از آن استفاده کنید. وقتی نوبت به مواد شوینده لباس می‌رسد، کمی کمک می‌کند.

مقدار مواد شوینده ای که باید اضافه کنید در بین برندها مواد شوینده بدون آنزیم بسیار متفاوت است، اما به خاطر داشته باشید که پشت بطری شما ممکن است توصیه کند که از بیش از 2 قاشق غذاخوری در هر بار استفاده کنید.

سارا در یک ویدیو درباره پاک کردن لباس‌ها هشدار می‌دهد: برخی از تولیدکنندگان مواد شوینده روی برچسب قرار می‌گیرند.

اگر از مواد شوینده با راندمان بالا (HE) استفاده می‌کنید که از فرمول‌های مواد شوینده سیف با غلظت بالا و کف‌پاشی کم ساخته شده است و می‌تواند در ماشین‌های سنتی و HE استفاده شود، می‌تواند بدتر باشد.

لیام و سارا توضیح می دهند که غلظت مواد شوینده HE حداقل دو برابر مواد مواد شوینده تاژ است. برای تمیز کردن لباس‌هایتان، یک ماشین لباسشویی با راندمان بالا نسبت به ماشین لباس‌شویی سنتی آب کمتری مصرف می‌کند، بنابراین آب کمتری برای رقیق کردن مواد شوینده وجود دارد.

  • منابع:
    1. Stop Using So Much Laundry Detergent
  • تبلیغات: 
    1. با انار از شر موهای زائد خلاص شوید!
    2. با استفاده از چرم قد خودتان را بلندتر کنید!
    3. با عسل موهای خود را صاف کنید
    4. فرد کار آفرینی که با کمک کارتن خواب ها میلیاردر شد