مقایسه مواد مغذی برنج سفید و برنج قهوه ای

این مطالعات که با هم جمع شده اند نشان می دهد که اگر شما بر خوردن ترکیب مناسب غذاها تمرکز کنید، به آمریکایی ها کمک می کند تا به نیازهای غذایی خود نزدیکتر شوند.

توصیه کلیدی دستورالعمل های رژیم غذایی این است که هدف ما باید هدف گذاری پارچه برای کت شلوار زنانه باشد آن بانویل، نایب رئیس فدراسیون برنج ایالات متحده، گفت: یک الگوی غذایی سالم. این مطالعات نشان می دهد که برنج خواران این کار را انجام می دهند.

علاوه بر نتایج مثبت در مطالعات مقطعی پارچه کرپ که مصرف برنج را با رژیم‌های غذایی سالم‌تر مرتبط می‌کند.

یک کارآزمایی بالینی انسانی نشان داد که مصرف برنج سفید یا قهوه‌ای در یک وعده غذایی، احساس سیری و احساس سیری را بیش از یک کنترل محلول گلوکز معادل کالری افزایش می‌دهد.

با توجه به یافته های مقطعی و بالینی، هم برنج سفید غنی شده و هم برنج قهوه ای سبوس دار باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم توصیه شود.

برنج یک کربوهیدرات با کیفیت است. برنج یک دانه مغذی طبیعی بلوک سقفی است که در هر وعده پخته شده نیم فنجان حدود 100 کالری دارد و به طور طبیعی فاقد گلوتن است.

هم برنج سفید غنی شده و هم برنج قهوه ای سبوس دار، کربوهیدرات های پیچیده برنج پاکستانی با کیفیت غنی از مواد مغذی در نظر گرفته می شوند و می توانند بخشی از یک رژیم غذایی پایدار و گیاهی باشند که سلامت مطلوب را ارتقا می دهد.

  • منابع:
    1. Study Shows Health Benefits of Eating Rice
  • تبلیغات: 
    1. حادثه دلخراش رفتن کودکی درون ماشین ظرفشویی حین کار!
    2. روغن کنجد سبب افزایش رشد قد شما می شود!
    3. ریش تراشی که می تواند تنه درخت را قطع کند!
    4. مردی تخمه را بجای چای در قوری ریخت!