مردی با پارچه فاستونی ایرانی خوکشی کرد

این پارچه فاستونی ایرانی همچنین به عنوان نمونه ای از انواع گران قیمت تر موجود در این دسته عمل می کند. با توجه به نتایج تحقیق، فوستین در اکثر مواقع برای دوبلت استفاده می شد.

با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در زمان‌های مختلف از آن برای لباس‌ها، لباس‌ها و آستین‌ها نیز استفاده می‌شده است. اکثر مواقعی که از فوستین برای دوبلت استفاده شد.

یافته های تحقیق نشان داد. افرادی که مایل به پوشیدن محصولات مد روز هستند، از زمانی که ما شروع به ارائه آن به عنوان یک گزینه خرید در فروشگاه Etsy کردیم، نشان داده اند که آن را یک انتخاب محبوب می دانند.

ما می توانیم اجزای بالقوه خطرناک و ساخته دست بشر یک محصول را با اجزای پایداری که طبیعی، تجدیدپذیر و کربن خنثی هستند و استخراج آنها به انرژی کمتری نیاز دارد، جایگزین کنیم.

در طول تاریخ از آن برای توصیف مواد سنگین وزن مانند پنبه، پشم، ابریشم/کتان و حتی مخمل استفاده شده است. شکسپیر کلمه “Fustian” را برای توصیف سخنرانی پر زرق و برق انتخاب کرد.

زیرا فوستین برای توصیف هر ماده ای که در آن زمان برای پر کردن استفاده می شد استفاده می شد. در انگلستان برای تولید فوستین های اولیه از دستگاه دست بافت استفاده می شد.

برای بافتن پودهای نخی از تار کتان استفاده می شد. علیرغم شهرت آن به عنوان یک پارچه سنگین، کارمندان قرن نوزدهم کتهای فوستین را به عنوان نمادی از موقعیت خود می پوشیدند.

در نتیجه، «جین‌های جین» که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم در دوران چارتیست‌ها متولد شدند. بوم و پارچه‌های نخی مواد اولیه‌ای بودند که در ساخت اکثر لباس‌های آن دوره استفاده می‌شد.

پیش از ورود منسوجات پنبه‌ای چینی، فوستین‌ها تقاضای زیادی داشتند. صنایع پشم و ابریشم از ممنوعیت واردات پنبه آسیب دیدند، بنابراین فوستیان در همان زمان تبلیغاتی داشت.

به نظر من اکنون فوستین بخشی از گروهی از پارچه‌ها است که دارای تعداد قابل توجهی الیاف در هر اینچ هستند، چه ساده و چه دوزدار. از کتان گرفته تا پشم، ابریشم، فوستین، پنبه و الیاف مصنوعی، پارچه‌ها با گذشت زمان تغییر کردند.