قالب نرده سنگی که موجب درگیری دو خانواده شد

در حالی که برای ساخت یک قالب نرده سنگی تجهیزات بسیار کمی نیاز است، در اینجا مواردی وجود دارد که ارزش داشتن را دارند: یک چکش بنایی سه تا چهار پوندی، دسته آن باید برای حداکثر قدرت یک فوت طول داشته باشد.

یک چکش کوچکتر که اغلب برای پیرایش استفاده می شود. چکش سورتمه برای شکستن سنگ های بزرگ؛ لرز، کلنگ، بیل، کلاغ و چرخ دستی ریسمان محکم برای تنظیم خطوط نرده میخ های چوبی بهترین راه برای محکم نگه داشتن نخ در سنگ یا خاک است.

سطح و نوار اندازه گیری برای اندازه گیری دقیق مهمترین قطعه تجهیزات  نام دارد و شما به دو مورد نیاز خواهید داشت. پروفیل های آنها با سطح مقطع نرده سنگی مطابقت دارد و باید لبه های مستقیم داشته باشند. ابعاد آنها با ارتفاع قالب نرده متفاوت است.

برای یکی که چهار فوت ارتفاع دارد، قالب A باید تقریباً سه فوت بلند باشد. عرض پایه آن باید حدود 26 اینچ از پایه باشد و تا 14 اینچ درست زیر پوشش پوشش باریک شود.

هنگام شکستن سنگ ها، تکه های پرنده می تواند به چشم شما آسیب برساند. شما می توانید از دست خود به عنوان چشم انداز استفاده کنید.

سر خود را برگردانید یا بهتر از همه از عینک استفاده کنید، اما هر کاری که می کنید، باید از چشمان خود محافظت کنید. به ایمنی همکار خود نیز فکر کنید.

در نهایت، با چکمه هایی با سر استیل از انگشتان پا محافظت کنید. سنگ های سنگین را با دقت حرکت دهید. هنگامی که یک سنگ سنگین را بلند می کنید.

باسن خود را به سمت آن فشار دهید تا باسن وزن را تحمل کند، سپس تمام بدن خود را برگردانید. هنگام بلند شدن از زمین، پشت خود را صاف نگه دارید، زانوهای خود را خم کنید و قبل از بلند شدن به سمت پایین چمباتمه بزنید.

نحوه برچیدن قالب نرده سنگی موجود بسیار مهم است. سنگ های مقابله ای همانطور که در اینجا مشاهده می کنید به طور جداگانه قرار داده شده و برداشته می شوند و در قسمت پشتی محل کار قرار می گیرند.

سنگ های صورت برچیده شده و در دو طرف خط کار پیشنهادی قرار می گیرند. بسیار مهم است که مرکز نرده موجود را بشکنید تا مقدار یکسانی از مواد در هر دو طرف باشد.