فروش عمده آویشن شیرازی خشک در بازار

فروش عمده آویشن شیرازی خشک، در فصل های مختلف سال انجام می شود. قیمت آویشن شیرازی خشک در بازار بسیار متغیر است. عوامل متعددی بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. آویشن شیرازی، گونه ای از آویشن پهن برگ است که در داخل و خارج ایران، خواهان زیادی دارد.نمایندگی انواع آویشن طب سنتی تازه در سراسر ایران فعالیت دارد و محصولات خود را با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.هم چنین صادرات آویشن کاهش وزن یه منبع درآمدزایی با سود بالا محسوب می شود.

بازار آویشن در سال های اخیر دستخوش نوسانات زیادی بوده است. پرطرفدارترین آویشن، آویشنی ست که به صورت ارگانیک و خودرو در طبیعت می روید. برداشت بی رویه ی این گیاه دارویی مفید، حیات آن را با خطر مرگ مواجه کرده است. از این رو اداره منابع طبیعی همه ساله محدودیت هایی برای بهره برداری آویشن اعمال می نماید. همین قضیه بازار آن را با نوساناتی مواجه می کند.

آویشن، علاوه بر خودرو بودن، توسط کشاورزان در مناطق مختلف کشور کشت می شود. آیا انواع آویشن را می شناسید؟

انواع گونه های آویشن در بازار

  • آویشن شیرازی
  • آویشن کوهی
  • آویشن باغی یا ولگار
  • آویشن دنایی یا برگ باریک

به جز آویشن کوهی که به صورت طبیعی می روید و برداشت می شود، سایر انواع آویشن در نقاط مختلف تولید می شوند.

فروش عمده آویشن

قیمت فروش عمده آویشن شیرازی خشک

نوع کوهی و ارگانیک این آویشن، حتی در فصل رویش آن قیمت بالایی دارد. ممانعت از برداشت این گیاه دارویی، نمی تواند مانع از برداشت قاچاق این محصول شود. در هر صورت محصول برداشت شده گاها به موقع به فروش نمی رسد. معمولا بهره برداران، این محصول را به منظور فروش در غیر فصل آن نگه می دارند و نمی فروشند. همین مسئله قیمت آن را بالا می برد.هم چنین اخذ نمایندگی بهترین آویشن شیرازی یکی از بهترین گزینه های بسیار عالی و پرسود می باشد.

فروش عمده آویشن

در صورتیکه قصد خرید این محصول را دارید می توانید قیمت روز آن را جویا شوید.هم چنین می توانید خرید پستی آویشن فشارخون را با قیمت عمده به صورت آنلاین از طریق سایت های فروشگاهی خریداری کنید.