زنی به خاطر عروسک بافتنی با میل خود از همسرش جدا شد

امروز آموزش قلاب بافی رایگان جدیدم را برای شما آورده ام. با استفاده از این راهنما، می توانید یک سارافون تابستانی ساده اما زیبا برای عروسک گوتز لیتل کیدز قلاب بافی کنید.

این عروسک بافتنی با میل کوچک مفصلی سال گذشته به فروش رفتند و در حال حاضر چندین نسخه از آنها وجود دارد .عروسک لوتا سارافون من را نشان می دهد. اگر چنین عروسک 36 سانتی متری ندارید.

سارافون هنوز هم می تواند برای عروسک قرمز یاقوتی مناسب باشد، اما ممکن است مجبور شوید توضیحات را کمی اصلاح کنید یا می توانید از نخ و قلاب قلاب بافی ضخیم تر برای ساختن یک سارافون برای عروسک بزرگ 50 سانتی متری گوتز هپی کیدز استفاده کنید.

این مدل برای بافندگی های مبتدی مناسب است، زیرا. در این کلاس کارشناسی ارشد تکنیک های دشواری وجود ندارد. این لباس با عروسک های پائولا رینا و کروسلینگ مینی آمیگا مناسب است.

خیلی راحت گره می خورد، کلاس کارشناسی ارشد مفصل است، حتی یک صنعتگر تازه کار می تواند از عهده آن برآید، تنها مشکل ممکن است بافتن الگوی ژاکارد باشد.

لباس بافتنی خواهد بود، کلاه قلاب بافی است. چند روز پیش در قسمت الگوهای بافتنی مطلبی با الگوهای ژاکارد توت فرنگی و توت گذاشتم تا کسانی که می خواهند در کلاس جدید مستر من بافتنی کنند تمرین کنند.

الگوهای استفاده شده اصلا پیچیده نیستند، حتی کار کردن با آنها بسیار آسان است، زیرا من به طور خاص الگوهایی را طراحی کردم به طوری که همزمان بیش از دو نخ وجود نداشته باشد، و بافتن یک ژاکارد دو رنگ آسان است، می توانید حتی بدون آموزش شروع کنید

تابستان در راه است و برای اینکه شما وقت داشته باشید کت های خود را بپوشید، من یک کلاس مستر کلاس قلاب بافی تابستانی برای عروسک آماده کرده ام. این مدل را می توان محصولی برای مبتدیان در نظر گرفت، هیچ عنصر پیچیده ای در آن وجود ندارد.

بنابراین حتی یک بافنده بی تجربه می تواند آن را اداره کند. الگوی ساده است، به آن “امواج” می گویند، در بخش الگوهای بافتنی چند ماه پیش آن را نشان دادم و ویژگی های آن را شرح دادم.

این الگو خوب است زیرا می توان ارتباط را در هر جایی قطع کرد، ظاهر کلی نخواهد بود. بنابراین اگر شورت بافتنی کوتاه‌تر یا بلندتر از من می‌خواهید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.