تولید برق با سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری به جای سیم در آلمان همه را شگفت زده کرد

ولت انگلستان اخیراً تمام مشخصات فنی فعلی دسته سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری را شرح داده است، و روشن می کند که چگونه روش تولید مندرج در مقررات  اسکاتلندی 2009 با مقررات تولید فعلی در سایر حوزه های قضایی تولید، از جمله در سایر نقاط اروپا متفاوت است.

در این مقاله توضیح می‌دهم که چگونه صنعت به پویایی مصرف در چارچوب یک فرآیند تولید بسیار خاص که بلوغ اجباری سهام حداقل سه ساله و همچنین موقعیت مکانی خاص تقطیر در اسکاتلند را در بر می‌گیرد، پاسخ داده است.

من یک پایگاه داده از اطلاعات تولید، فروش و موجودی را از پایگاه داده انجمن  اسکاچ برای دوره و یک منبع تاریخی اضافی که از اظهارنامه مالیات مالیات غیر مستقیم دولت بریتانیا برای دوره 1945-1969 استفاده کرده است، گردآوری کرده ام.

در توضیح و بسط تحول صنعت، من از مجموعه‌ای از گزارش‌های نظارتی، از جمله اسناد درخواست ادغام استفاده کرده‌ام، که همه آنها از وب‌سایت‌های آژانس مربوطه در دسترس هستند.

من همچنین منابع آرشیو دیگری و ادبیات مرتبط را همانطور که در فهرست مرجع زیر ذکر شده است، تهیه کرده ام.برای مدیریت استراتژیک، پارادایم کلاسیک ساختار-رفتار-عملکرد (SCP) که از اقتصاد صنعتی پدید آمد.

چارچوب پنج نیروی او پایه اصلی دانشجویان دانشکده بازرگانی و مشاوران مدیریت است. در این تحلیل از بالا به پایین مدیریت استراتژیک، عملکرد یک شرکت اساساً توسط پویایی ساختاری صنعتی که در آن فعالیت می‌کند، کنترل می‌شود.

البته با تعریف «صنعت» که به طور انعطاف‌پذیری برای تطبیق «گروه‌های استراتژیک» شرکت‌هایی که رقبای نزدیک را تشکیل می‌دهند، تعریف شده است.

در محیط عملیاتی بین‌المللی و پویا در دهه 1980، محققان به کاستی‌هایی در پارادایم SCP اذعان کردند. در جستجوی جایگزینی که شرکت را در قلب تحلیل قرار دهد، برخلاف صنعتی که در آن فعالیت می کند، دیدگاه مبتنی بر منابع پدیدار شد.

با شالوده آکادمیک خود در کار ادیت پنروز معتقد است که عملکرد تابعی از منابع و قابلیت های یک شرکت و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد مزیت رقابتی است . اخیراً یک پارادایم سوم پیشنهاد شده است، برای پیوند SCP و RBV به یک چارچوب متحد.