با مصرف شیرینی خامه ای ده کیلو در ماه لاغر شوید

آیا این تکنیک ها و اهمیت آنها را در ایجاد دستور پخت شیرینی خامه ای می شناسید؟ ما بسیار آگاه هستیم که در دومین ماژول از دوره آموزشی ما هر چهار تکنیک شیرینی پزی را به طور کامل پوشش می دهیم.

با توجه به اهمیت ترکیب مولکولی موادی که در ماژول اول آموخته شد، درک تعاملات و پیوند مولکول ها و تسلط بر امکاناتی که بسته به نحوه سازماندهی و کار با آنها ارائه می دهند.

شما را یک قدم به توانایی فرموله کردن مولکول ها نزدیک تر می کند. دستور العمل های شیرینی حالا بیایید با معرفی مختصری از این تکنیک های شیرینی پزی شروع کنیم!

فعل و انفعالات و اتحاد بین مولکول ها به ما امکان های متعددی را برای ایجاد هر بافتی می دهد، همه اینها به نحوه سازماندهی و کار با آنها بستگی دارد.

در دانشکده شیرینی جوردی بورداس، ما همیشه بر روی بافت های آبی تمرکز کرده ایم، زیرا همانطور که در آخرین مقاله خود که در مورد شیرینی مولکولی صحبت کردیم.

به شما گفتیم، کنترل مولکول های آب در جزئیات شما برای به دست آوردن نتایج بهینه در شیرینی ضروری است. به همین دلیل است که روش ما مواد خام، تکنیک‌ها، فرآیندها واکنش‌هایی را که در فرآیند ایجاد بافت‌های ژل، خامه‌ای و هوا شرکت می‌کنند.

برای به دست آوردن این بافت ها، ما چهار تکنیک اساسی شیرینی پزی داریم که در زیر معرفی می کنیم. امولسیون‌ها نقش کلیدی در شیرینی بازی می‌کنند.

زیرا ساختارهایی هستند که مسئول خامه‌شدن روی مانند گاناش، کاستارد یا بستنی هستند. وقتی متوجه می‌شوید که امولسیون چیست، چگونه تشکیل می‌شود .

چگونه انجام می‌شود و چه عواملی بر پایداری آن تأثیر می‌گذارند، متوجه می‌شوید که چرا امولسیون‌ها حس خامه‌ای به ما می‌دهند، چیزی که قبلاً در مقاله «فراتر از خطوط شیرینی سنتی تعریف مجدد مفهوم خامه‌ای» به آن اشاره شده است. .

توجه به این نکته بسیار مهم است که خامه بودن مستقیماً با مواد سنتی مرتبط نیست، زیرا به لطف این تکنیک ایجاد بافت: امولسیون سازی به دست می آید.

شما می توانید یک مثال واضح از آن را در دستور العمل ما برای کرم شاه بلوط خامه ای بیابید، یک دستور غذای گیاهی که با روش توسعه یافته است.