اسباب بازی قطار ریلی بزرگ موجب افزایش هوش کودکان می شود

حرکت یک موتور اسباب بازی قطار ریلی بزرگ الکتریکی را که توسط یک ولتاژ وابسته به زمان تغذیه می شود و در یک مسیر افقی حرکت می کند، توصیف می کند.

اثراتی مانند اصطکاک، گشتاور القایی الکتریکی و نیروی حرکتی موتور، مقاومت، اندوکتانس و ولتاژ اعمالی برای شناسایی تأثیر هر یک بر عملکرد قطار بررسی می‌شوند.

پارامترهایی که این اثرات را توصیف می‌کنند، با در نظر گرفتن حرکت حالت پایدار قطار که برای یک ولتاژ ثابت اعمال می‌شود، به‌طور تجربی استخراج می‌شوند.

یک پارامتر اینرسی معادل از اندازه گیری سرعت و جریان گذرا به دست می آید. این پارامترها در یک راه حل عددی برای پیش بینی سرعت و جریان قطار برای یک ولتاژ اعمالی وابسته به زمان استفاده می شوند.

نتایج با مقادیر اندازه گیری شده برای چندین مورد مستقل مقایسه می شود. این تجزیه و تحلیل با موفقیت در یک پروژه گروهی پیشرفته برای دوره مقدماتی برق و مغناطیس گنجانده شده است و می تواند برای پذیرش دانش آموزان در سطوح مختلف تطبیق داده شود.

اجرای آن به عنوان جایگزینی برای تجربه آزمایشگاهی سنتی مورد بحث قرار گرفته و ارزیابی اثربخشی آن بر اساس بررسی مفهومی در برق و مغناطیس ارائه شده است.

مقدمه از قطارهای اسباب بازی الکتریکی به عنوان ابزار آموزشی برای آموزش مفاهیم مکانیک، الکتریسیته و مغناطیس استفاده شده است. برخی از مخترعان اسباب‌بازی در اصل اسباب‌بازی‌های برقی را طراحی کردند.

برخی از قطارهای اسباب‌بازی به عنوان کیت‌های علمی آموزشی به بازار عرضه شده‌اند و بسیاری از آنها در نمایش‌های کلاس درس استفاده شده‌اند.

برای شروع بحث‌های کیفی در مورد جنبش‌شناسی، حرکت دایره‌ای، و انتقال انرژی مکانیکی/الکتریکی. ما یک تحلیل کمی از حرکت لوکوموتیو قطار اسباب‌بازی آنالکتریک در مقیاس 1:87 در حال سفر در مسیر افقی ارائه می‌کنیم.