آویشن شیرازی تازه نرم سبز

آویشن از قدیمی ترین گیاه های دارویی می باشد و خواص بی نظیری دارد، این گیاه که معمولا به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد دارای طعمی فوق العاده نیز می باشد.

آویشن ها دو نوع هستند، آویشن کوهی و آویشن شیرازی. آویشن شیرازی تازه طبع گرم و خشک دارد، این گیاه خشک و پودر می شود و به صورت ادویه یا دمنوش و جوشانده مورد استفاده قرار میگیرد. این ادویه علاوه بر عطر و بوی بی نظیری که به غذا ها می دهد، فواید بی نظیری نیز دارد. این آویشن نسبت به نوع دیگر آن برگ های پهن تر و بزرگ تری دارد و به آن آویشن برگ پهن نیز می گویند. خواص این نوع برگ پهن و شیرازی از نوع دیگر آن بیشتر می باشد و عطر و بوی بهتری نیز دارد. این گیاه اغلب در نواحی اقلید کشت می شود. در ادامه به توضیح نحوه خرید این محصول و فواید بی نظیر آن خواهیم پرداخت.

آویشن شیرازی تازه نرم سبز

خرید آویشن شیرازی

خرید آویشن شیرازی برای خرید آویشن شیرازی مرغوب و معطر و اطلاع از قیمت آن می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر این محصول و همچنین مغازه های موجود در سطح شهرتان مراجعه کنید و قیمت آن را بپرسید و خرید کنید.

راه دیگری که برای خرید این محصولات و همچنین اطلاع از قیمت آن ها وجود دارد، مراجعه به سایت های معتبر فروش و صفحات رسمی و مجاز فروش این محصولات می باشد. شما با مراجعه به سایت های معتبر می توانید انواع فروشنده ها و برند ها و کیفیت های مختلف این محصولات را ببینید، مقایسه کنید، از قیمت آن ها مطلع شوید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید و خریداری کنید. از فواید خرید آنلاین این است که شما بدون صرف هزینه و وقت اضافی می توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه ممکن برسید و درب منزل خود سفارش های خود را تحویل بگیرید. همچنین این امکان را به شما می دهد که بتوانید آویشن شیرازی و اصل را از پیج های معتبر و شناخته شده و دارای تاییده رسمی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت اصل یا تقلبی بودن این محصول و کیفیت آن نداشته باشید.

قیمت آویشن شیرازی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات مختلف علل الخصوص آویشن می توانیم به نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی اشاره کنیم، این دو مورد باعث پایین و بالا رفتن قیمت آویشن شیرازی می شوند و به همین علت نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی بر‌ روی آن بگذاریم. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت آویشن شیرازی می توانیم به کیفیت تخم کاشته شده، نحوه چیده شدن گیاه و خشک کردن، برند تولیدی یا خانگی بودن، حجم و‌ وزن ارائه شده، نوع بسته بندی، میزان تقاضا، میزان واسطه های موجود در بازار و… اشاره کنیم. به عنوان مثال، هرچقدر که قیمت یک محصول پایین تر باشد میزان تقاضا برای آن بیشتر می شود، هرچقدر واسطه و فاصله بین محصول اولیه و خریدار بیشتر باشد، قیمت نهایی محصول بالا تر خواهد بود.آویشن شیرازی به صورت فله ای یا همان کیلویی نیز به فروش می رسد، برای خرید این محصولات به صورت کیلویی می توانید به ادویه فروشی ها و عطاری ها مراجعه کنید و هر چقدر که می‌ خواهید از این محصولات خریداری کنید.

آویشن شیرازی زنجان

آویشن شیرازی زنجان آویشن شیرازی همان طور که از اسمش پیداست از سوغاتی های شهر شیراز به شمار می آید و از ادویه های معروف این شهر مهمان نواز و اصیل می باشد، این محصول بیشتر در استان فارس و بیشتر در شهرستان اقلید به علت آب و هوای مساعد کشت می شود. به علت پر طرفدار بودن این ادویه، به تمامی شهر های موجود در ایران صادر می شود و شما در هر کجای ایران که باشید می توانید این ها را تهیه کنید. برای خرید آویشن شیرازی در شهر زنجان به مراکز فروش معتبر و حتی سوپر مارکت ها و.. مراجعه‌ کنید. فروش این محصول در مغازه های مختلف صورت می گیرد و خرید را برای شما زنجانی های عزیز آسان می کند.

آویشن شیرازی سبز

آویشن شیرازی سبز آویشن شیرازی سبز، معطر، خوش طعم و سرشار از فایده می باشد. آویشن شیرازی خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. از فواید این ادویه بی نظیر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. آویشن ضد درد می باشد، این ادویه درد های قاعدگی را کاهش می دهد و باعث می شود قاعدگی آرام تری داشته باشید. طبق تحقیقات انجام شده آویشن در درمان درد های قاعدگی با قرص مفنامیک اسید، که مختص درد های قاعدگی است، برابری می کند و شما به جای استفاده از مسکن می توانید از این دمنوش استفاده کنید‌.

۲‌. این محصول در درمان بیماری های گوارشی مانند معده درد، ترش کردگی معده، مسمومیت های غذایی، التهاب معده و… بسیار موثر خواهد بود. اگر به دنبال راه های خانگی و بدون عوارض و سریع برای درمان درد معده و یا مسمومیت غذایی هستید می توانید از جوشانده این محصول استفاده کنید.

۳.درمان گلو درد چرکی، اگر دچار این بیماری آزار دهنده هستید و تنفس برای شما سخت است می توانید دم کرده آویشن را قرقره کنید و این کار را تا رفع شدن بیماری انجام دهید، این محصول به سرعت اثر می کند و حال شما خوب خواهد شد، شما همچنین می توانید از بخور آویشن برای درمان سرما خوردگی، رفع گرفتگی بینی، درمان سینوزیت و سایر بیماری های ریوی استفاده کنید.

۴. آویشن شیرازی درد های روماتیسمی و استخوانی را تسکین می دهد.

۵.آویشن شیرازی آرامش بخش می باشد، شما با خوردن این دمنوش می توانید خواب راحت تری را تجربه کنید و اعصاب خود را تسکین دهید.

آویشن شیرازی خشک

آویشن شیرازی خشک آویشن شیرازی خشک، ادویه ای معطر و خوش طعم می باشد. شما می توانید این ادویه را در سالاد، ماست، و غذا های مختلف بریزید و از آن لذت ببرید. به عنوان مثال بوی آویشن شیرازی که بر روی پیتزا ها و ذرت مکزیکی ها ریخته می شود شما را مدهوش خود می کند و باعث افزایش میل شما به غذا خوردن می شود.

دقت داشته باشید که از این ادویه بیش از حد استفاده نکنید، هر ماده غذایی باید به اندازه ای خورده شود وگرنه عوارضی را به دنبال خواهد داشت.

تمامی افراد می توانند این ادویه را نوش جان کنند به جز خانم های باردار، زیرا این ادویه ممکن است به خاطر طبعی که دارد باعث سقط جنین، ضعف جسمانی و همچنین بی اشتهایی شود.