آبمیوه گیری های گریز از مرکز جزو دستگاه های پر صدا هستند

محبوبیت آبمیوه‌ گیری‌ها در طول سال‌ها افزایش یافته است، زیرا تعداد فزاینده‌ای از مردم به دنبال اضافه کردن میوه‌ها و سبزیجات تازه به رژیم غذایی خود هستند.

اما با وجود چندین مدل و مدل متفاوت آباژور در بازار، ممکن است برخی از مردم مطمئن نباشند که چگونه آبمیوه گیری را انتخاب کنند.

مهمترین بخش خرید آبمیوه گیری این است که مطمئن شوید محصولی را خریداری می کنید که به راحتی همه سبزی ها، گیاهان، علف ها و میوه ها را با هم ترکیب می کند. در غیر این صورت ممکن است متوجه شوید که آب میوه های شما خیلی غلیظ و گلوله شده است!

دو نوع آبمیوه گیری وجود دارد مدل های پرس سرد و سانتریفیوژ. دومی اغلب بسیار ارزان‌تر است، اما می‌تواند در ترکیب سبزیجات برگ‌دار، گیاهان و جوانه‌ها مشکل داشته باشد.

آبمیوه‌ گیری‌های فشرده سرد آب انار گیری برقی از روش جویدن برای بیرون کشیدن آب از مواد تشکیل دهنده استفاده می‌کنند که باعث تولید مایع بیشتر و محصول نهایی با کیفیت بالاتر می‌شود.

آبمیوه گیری های گریز از مرکز بی صداترین دستگاه ها نیستند، با آسیاب و برش تیغه ها مقدار مشخصی صدا ایجاد می شود.

بنابراین می‌توانید هنگام تهیه آبمیوه صبحگاهی، کل بازی دخترانه فکری خانه را از خواب بیدار کنید!

آبمیوه گیری های پرس سرد بسیار بی صداتر هستند، زیرا عمل فشار دادن کندتر است.

در حالی که این روند کندتر است، آبمیوه با کیفیت بهتر تولید می شود و حرارت کمتری از این فرآیند تولید می شود که باعث حفظ آنزیم ها و مواد مغذی می شود.

بررسی کنید که آیا آبمیوه گیری آرکوپال شما برای مونتاژ یا جداسازی ساده است یا بهتر است یک مدل خود تمیز شونده خریداری کنید.

اغلب در محصولات پرس سرد، این ویژگی به این معنی است که یک برس چرخان در داخل کاسه آبمیوه گیری قرار دارد و هنگام مخلوط کردن، سطح را پاک می کند.

این کار از تشکیل خمیر جلوگیری می کند و فقط نیاز به دویدن سریع زیر شیر آب دارد تا دوباره درخشان شود.

  • منابع:
    1. Juicer Buying Guide
  • تبلیغات: 
    1. یک ماهی ورزشی محبوب که می تواند جانشین قزل آلای بومی شود
    2. با دوچرخه جریان الکتریکی را افزایش دهید!
    3. کشف تکه چوب ساخته شده کشتی نوح!!
    4. از بین بردن چروک های بدن با گلاب