کاربرد پنل خورشیدی در دستگاه پمپ آب

پنل های خورشیدی در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردها از فانوس های کوچک ساده تا نیروگاه های بزرگ پیچیده متفاوت است.
خانوارهای روستایی و شهری برای مصارف خانگی مانند روشنایی، جوامع، صنایع کوچک و مؤسسات مانند مدارس، برای روشنایی و همچنین برای تأمین انرژی تلویزیون، رایانه و غیره، سیستم های پمپاژ آب، مخابرات، زیرا این سیستم ها اغلب در مکان های ایزوله و بدون دسترسی به برق نصب می شوند.
سردخانه واکسن ها در مراکز بهداشتی درمانی مناطق روستایی. از چنین یخچال های خورشیدی پمپ آب پنتاکس برای ذخیره پلاسمای خون نیز استفاده می شود.
WHO از برنامه نویسانی که انرژی خورشیدی را برای مقاصد پزشکی نصب می کنند پشتیبانی می کند.

کل سیستم پمپاژ خورشیدی شامل پانل ها، ساختار پشتیبانی با مکانیزم ردیابی، قطعات الکترونیکی برای تنظیم، کابل ها، لوله ها و خود پمپ است.
پنل ها یا ماژول های خورشیدی: پنل های خورشیدی پمپ آب نیم اسب اجزای اصلی مورد استفاده برای راه اندازی پمپ خورشیدی هستند.
پانل های خورشیدی متصل به هم در آرایه ها برق DC تولید می کنند، اتصالات با استفاده از ترکیب های سری یا موازی برای دستیابی به ولتاژ و توان مورد نظر برای پمپ انجام می شود.
پمپ خورشیدی: پمپ های سانتریفیوژ یا شناور پمپ آب صنعتی کشاورزی مستقیماً با استفاده از برق DC تولید شده توسط پنل های خورشیدی به آرایه خورشیدی متصل می شوند.
پمپ های خورشیدی بسته به نیاز آب در ظرفیت های مختلفی در دسترس هستند.
سازه پشتیبانی و مکانیسم ردیابی: سازه پشتیبانی، پایداری پنل های خورشیدی نصب شده پمپ آب خانگی ایرانی را فراهم می کند و آنها را در برابر سرقت یا بلایای طبیعی محافظت می کند.
  • منابع:
    1. Solar photovoltaic water pumping system for irrigation: A review
  • تبلیغات: 
    1. نکاتی که باید در مورد اسپرت کردن خودرو بدانید!!
    2. 5 روشی که شما می توانید با مرفه کامل زندگی کنید
    3. زندانی در جزیره قشم که میله هایش از نخ پلی استر است.
    4. معماری که با گالن برج بلند دوقلو ساخت!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.