دوام آلیاژ آلومینیوم آن را به یک گزینه ایمنی تبدیل می کند

آلیاژ ترکیبی از عناصر فلزی مختلف است که اغلب برای افزایش استحکام و دوام مواد ایجاد می شود.
آلیاژ آلومینیوم معمولاً از دومی به عنوان فلز اصلی در مخلوط تشکیل شده است که آلومینیوم درب و پنجره دوجداره اغلب با عناصر دیگر مانند سیلیکون، قلع، منگنز یا حتی مس، قلع و منیزیم بسته به کاربرد مورد نظر ترکیب می‌شود.
با ترکیب مناسب عناصر، آلومینیوم می تواند استحکام بسیار بیشتری به دست آورد و در برخی موارد حتی می تواند از فولاد بهتر عمل کند.
آلیاژها همان فواید آلومینیوم خالص را به همراه دارند و همچنین آلومینیوم ایران زمین نسبتا مقرون به صرفه هستند زیرا نقطه ذوب پایین تری دارند.
شما اغلب آلیاژهای آلومینیوم را در زمینه مهندسی و همچنین ساخت اجزای سبک وزن و قطعات فلزی مقاوم در برابر خوردگی پیدا خواهید کرد.
یکی از صنایعی که به شدت به آلیاژهای آلومینیوم در هوافضا و همچنین صنعت خودرو متکی است.
در این زمینه خاص، آلیاژ آلومینیوم کیلویی در حال تبدیل شدن به یک ماده مهم است.
این به این دلیل است که می تواند وزن یک وسیله نقلیه را کاهش دهد و در نتیجه کارایی و پایداری سوخت آن را در طولانی مدت به حداکثر برساند.
علاوه بر این، دوام آلیاژ آلومینیوم آن را به یک گزینه ایمنی نیز تبدیل می کند، زیرا ورق آلومینیوم رنگی در تست های تصادف بسیار خوب عمل می کند و از الزامات اکثر مقررات ایمنی در سراسر جهان فراتر می رود.
آلومینیوم بسیار سبک تر از فولاد است (حدود یک سوم وزن آن) و تولید کنندگان را قادر می سازد تا قطعات فلزی قوی بسازند، بدون اینکه وزن غیرضروری برای ایجاد دمپر بر عملکرد وسایل نقلیه خود اضافه کنند.
  • منابع:
    1. ?What are aluminum alloys
  • تبلیغات: 
    1. تخمه آفتابگردانی که توانی درمان سرطان را دارد!!
    2. ساخت خانه با بشکه های فلزی شغلی پردرآمد در شهرهای نفتی!
    3. با این کار به درآمد 100 هزار دلار در ماه دست یابید
    4. دستگاه قند شکنی که موجب مرگ یک کودک شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.